počet produktů: 0
cena: 0 CZK
kontaktní formulář
chci zaslat dotaz
možnosti plateb
počítadlo přístupů
online: 20
týden: 1198
celkem: 5497689

Obchodní podminky

Naším cílem je maximální spokojenost zákazníka. Na zakoupené zboží se vztahuje záruční lhůta 30 měsíců. Ze zákona máte možnost zakoupené zboží do 14 dnů vrátit bez udání důvodu a peníze dostane zpět. Za všech okolností se snažíme vyjít Vám vstříc!

Prodávající - provozovatel e-shopu

Music Shop Online – Hana Lounová, V Hlubokém 18E, 252 16 Nučice

Kupující - zákazník

Fyzická nebo právnická osoba, která uskuteční závaznou objednávku zboží z nabídky. Aktuální nabídka zboží je uveřejněna na internetových stránkách provozovatele www.MusicShopOnline.cz.  Objednáním zboží zákazník souhlasí s tím, že prodávající je oprávněn ověřit si solidnost zákazníka v dostupných databázích.

Zabezpečení a ochrana osobních údajů

Prodejce prohlašuje, že veškeré informace týkající se zákazníka a jeho transakcí uskutečněných na internetových stránkách provozovatele jsou zabezpečené proti zneužití a bez souhlasu zákazníka nebudou předány dál třetí osobě.

Objednávka

Kupní smlouva vzniká na základě závazné objednávky na jejímž základě je následně realizován prodej zboží. Objednávka se stává závaznou ve chvíli potvrzení objednávky prodávajícím (stav vyřizuje se). Závazná objednávka musí obsahovat tyto základní náležitosti: jméno a adresu kupujícího, množství požadovaných kusů přesně specifikovaného zboží, požadovaný způsob platby, způsob dodání zboží, cenu za zboží a přepravu. Objednávka je pokládána za závaznou pro obě strany pokud nedojde k porušení podmínek smluvených v době objednání. V případě nákupu specifického zboží "na objednávku", které je nutné na přání zákazníka obstarat, může prodávající požadovat zálohu, obvykle 10% ale ve specifických případech až do výše 100% kupní ceny. 10% ceny je zákazník povinnen uhradit i v případě, že že zboží které bylo objednáno pro něj, odmítne odebrat.

Ceny zboží

Ceny zboží jsou v kamenné prodejně stejné jako na internetu. Kupující dostane zboží za cenu platnou v okamžiku objednání, u zboží na objednávku za cenu platnou ke dni nákupu zboží, pokud se ale cena bude výrazně lišit od ceny uvedené v objednávce, bude prodávající tuto cenu se zákazníkem konzultovat. Aktuální ceny jsou uvedeny na internetových stránkách prodávajícího. Na některé druhy zboží může probíhat sleva, která je vždy časově omezena. Prodávající si vyhrazuje právo zrušit slevu, pokud je dané zboží vyprodáno.

Informace o zboží

Popis a technické specifikace zboží, které jsou uvedné na těchto internetových stránkách vycházejí z informací výrobců a mohou se v průběhu času změnit. Prodávající si vyhrazuje právo tyto informace v případě potřeby aktualizovat či změnit. Chyby v popisech a technických specifikacích jsou vyhrazeny.

Prodáváme za nejnižší ceny  

Neustále aktualizujeme naše ceny tak, aby byly vždy nejnižší. Pokud byste přesto v jiné prodejně narazili na lepší cenu, kontaktujte nás. My si ověříme platnost konkurenční nabídky a pokusíme se Vám nabídnout ještě výhodnější cenu! Jako konkurenci akceptujeme pouze prodejce, kteří mají zboží skladem a jsou ho schopni za nabízenou cenu opravdu dodat. Linka nejnižší ceny: 777 311 350.

Platba za zboží a expedici

Zboží je majetkem prodávajícího do doby úplné zaplacení ceny zboží. Celková cena objednávky může být kupujícím uhrazena:

·         Hotově  - v kamenné prodejně - skladu

·         Na dobírku - příslušnou částku zaplatí kupující při převzetí zásilky od dopravce

      ·         Bankovním převodem předem - kupující převede celou částku na bankovní účet prodejce, který je vedený u společnosti GE Money bank. V tomto případě se realizace objednávky uskuteční až po připsání celkové částky na účet prodejce.

Dodání zboží

·         Dodávky objednaného zboží budou dle dostupnosti produktů a provozních možností prodávajícího realizovány v co nejkratším termínu. Doba dodání, která je uváděna na internetových stránkách prodávajícího je orientační a může se mírně lišit od skutečné doby dodání.

·         Způsob dodání a místo odběru je stanoveno na základě objednávky. Dopravu na adresu určení zajišťuje prodávající. Zásilka se zbožím je vždy pojištěna a obsahuje daňový doklad.

·         Rozvoz zboží zajišťuje přímo provozovatel nebo smluvní dopravce prodávajícího po celé České a Slovenské republice. Cena za dopravu zboží se řídí dle aktuálního ceníku v sekci Doprava a platby.

Zrušení objednávky ze strany zákazníka

·         Kupující může zrušit svou objednávku, pokud ještě nebyla expedována nebo objednána od dodavatele u zboží na objednávku a pokud nebyla přijata záloha. Zrušení se provádí výhradně telefonicky na 777 311 350 současně na emailu MusicShopOnline@seznam.cz . V případě že zásilka již byla expedována, má prodávající právo požadovat po kupujícím náhradu ve výši 230,- Kč v ČR a při zaslání do zahraničí skutečné náklady.. Na přání zákazníka musí prodávající doložit skutečnost, že zásilka byla expedována. Zrušení objednávky pouze e-mailem nemůžeme zaručit, chodí nám denně stovky e-mailů. V případě že zboží na objednávku, zákazník odmítne převzít, je prodejce oprávněn za zboží dodané dodavatelem účtovat náklady na vrácení zboží dodavateli, do částky 10% z ceny zboží+ výše uvedené dopravní náklady pokud zboží bylo odesláno.

·         Pokud kupující zruší objednávku na kterou je vystavena záloha, nemá právo na vrácení zálohy.

Nepřevzetí zboží dodaného na dobírku.

       Pokud zákazník nepřevezme z jakékoliv příčiny zboží dodané prostřednictvím dodávkové služby, bude mu vystavena faktura na dopravné (tam a zpět). Tuto fakturu je zákazník povinen uhradit do 14 dnů, jinak se vystavuje nebezbečí soudní žaloby.

Zrušení objednávky ze strany prodávajícího

 

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v následujících případech.

  • Objednané zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo je dlouhodobě nedostupné.
  • Cena zboží se výrazným způsobem změnila nebo byla chybně stanovena.

V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato vrácena v hotovosti nebo převedena na jeho účet v nejkratším možném termínu.

Možnost vrácení zboží

Kupující má možnost zboží vrátit za těchto podmínek:

Naším základním cílem je Vaše plná spokojenost se zbožím, které jste u nás zakoupili. V lhůtě 14 kalendářních dnů má kupující možnost výměny zboží za jiné nebo vrácení  uhrazené ceny zboží. Lhůta se počítá ode dne převzetí zboží kupujícím (při zakoupení) do dne převzetí zboží prodávajícím (při vrácení). Kupujícím uhrazené náklady na expedici se nevrací.

Možnost vrácení se nevztahuje na

  • zboží které nese známky používání, nemá veškeré originální obaly nebo jsou poškozeny (za poškození se považuje i pomalování nebo popsání originálního obalu např. zpáteční adresou).
  • spotřební materiál (struny, čističe apod.)
  • zboží, které podléhá autorskému zákonu (programy, knihy, CD atd.)
  • dechové nástroje (z hygienických důvodů) – např. flétny, foukací harmoniky atd.
  • zboží, které obvykle není skladem a bylo objednáno pro konkrétního zákazníka,
  • zboží, které vykazuje závadu (v tom případě je nutné postupovat dle reklamačního řádu)
  • zboží bez originálního příslušenství
  • jednotlivé zboží z akcí nebo zboží ze setu, kde je snížení ceny jedné položky podmíněno nákupem dalšího zboží (vrátit lze pouze celou skupinu zboží)

Postup při vrácení zboží

  • Kupující v přiloženém dopise popíše podrobně důvod vrácení zboží.
  • Kupující osobně či přepravní službou dopraví na své vlastní náklady zboží spolu s kopií faktury a popsaným důvodem vrácení na níže uvedenou adresu.

·         Po obdržení kompletního a nepoškozeného zboží včetně originálních obalů a příslušenství a všech výše zmíněných dokladů vrátí prodávající kupujícímu převodem na účet, nebo hotově na provozovně. V případě větší částky je třeba výplatu v hotovosti domluvit předem. Prodávající se zavazuje uhradit částku ceny zboží (nikoliv dopravné) na účet do 14 dnů od převzetí vráceného zboží. Pokud bylo zákazníkovi dopravné při zasílání prominuto, bude odečteno z ceny zboží. 


Music Shop Online

Hana Lounová

Centrální sklad Nučice

V Hlubokém 18E

252 16 Nučice



Provozní doba Centrální sklad Nučice: Po-Pá 9-17h

 

Upozornění

Zboží lze vrátit  výhradně na výše uvedené adrese. Při zasílání zboží pečlivě zabalte. Za případné poškození během přepravy nenese prodávající odpovědnost. Pokud se jedná o účet mimo ČR, nese kupující všechny bankovní poplatky spojené s mezinárodní platbou. Zboží neposílejte na dobírku. Takové zásilky nemůžeme přijmout. Kupující má právo na vrácení ceny zboží, pouze pokud je zboží ve 100% stavu a nejeví známky použití. Prodávající vrací pouze uhrazenou cenu zboží (nevrací náklady na dopravu, balení atd.) Pokud je kupujícím firma, je podmínkou vrácení částky podepsání dobropisu, který na vyžádání zašleme.

 

 

Reklamační řád

Abychom dosáhli Vaší plné spokojenosti, nabízíme pouze kvalitní zboží u kterého jsme plně přesvědčeni o výhodnosti poměru cena/kvalita. Pakliže se přesto vyskytne důvod k reklamaci, postupujte, prosím, podle následujících bodů, aby mohla být reklamace uznána a v nejkratší možné době vyřízena.

V každém případě se snažíme najít takové řešení, které Vám bude vyhovovat!


Poškození vzniklé přepravou zásilky
Kupující je povinen při převzetí zkontrolovat stav zásilky a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Pokud i přesto kupující zjistí až po převzetí, že je zásilka mechanicky poškozena, je povinen do 24 hodin informovat prodejce telefonicky na číslo 777 311 350 a současně na emailu MusicShopOnline@seznam.cz  (uvádějte: jméno, č. objednávky a popis poškození). Zajistíme co nejrychlejší výměnu. Po této lhůtě nelze poškození reklamovat.

Závada při prvním použití výrobku
Pokud se závada projeví při prvním použití výrobku, nejpozději však do 7 dnů od prodeje, poskytuje prodávající rychlé řešení reklamace výměnou za nový bezvadný kus při splnění všech následujících bodů:

  • Zboží není viditelně použité a je patrné, že vadu nezpůsobil kupující.
  • Dané zboží je na prodejně či skladem (jinak není výměna možná).
Reklamace v záruční době
Kupující je povinen podat prodejci oznámení o vadách (reklamaci) neprodleně poté co vady zjistil.
  • Podmínkou pro převzetí do reklamace je, aby byla uplatněna v záruční době, která činí 30 měsíců.
  • Prodávající nenese odpovědnost za škody vzniklé neodborným používáním výrobku, ani za škody způsobené vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na takové vady se záruka nevztahuje.
  • Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejich dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku nelze považovat za vadu a není tedy důvodem k reklamaci  ( např: trsátko skutečně nevydrží 30 měsíců hraní, baterie také obvykle nevydrží 30 měsíců a to mnohdy ani v případě akumulátoru).
  • Prodejce se zavazuje opravit nebo vyměnit vadné zboží nejpozději do 30ti kalendářních dnů od obdržení reklamovaného zboží.
Postup při reklamaci

Kupující podrobně popíše závadu pro kterou zboží reklamuje.Kupující osobně, poštou či přepravní službou dopraví na své vlastní náklady reklamované zboží spolu s kopií faktury či paragonu a výše uvedeným Reklamačním formulářem na adresu:

Music Shop Online
Hana Lounová
Centrální sklad Nučice
V Hlubokém 18E
252 16 Nučice

 

Provozní doba : Po-Pá 9-17h

  •  Při zasílání poštou zboží pečlivě zabalte. Za případné poškození během přepravy nenese prodávající odpovědnost. Zboží neposílejte na dobírku. Takové zásilky nemůžeme přijmout.
  • K reklamovanému zboží nezapomeňte přiložit kopii faktury nebo paragonu a řádně popsanou vadu zboží !

 

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

  1. Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu MusicShopOnline@seznam.cz  a pro jistotu odeslání mejlu oznamte na tel +420 777 311 350.
  2. Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
  3. Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html
  4. U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs.
  5. Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
  6. Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.
  7. Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.
  8. V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.
  9. Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.